joi, 16 ianuarie 2014

Intrebarile unui nimeni...


Eu sunt.Nici nu stiu ce sunt...Sunt o pulbere de praf,plimbata dintr-un loc in altul.Si cand incerc sa-mi dau un contur,cineva ma spulbera,ma sterge.Imi imaginez cum ar fi daca as fi singur pe pamant.As putea sa fiu cea mai importanta persoana,macar o data in viata.Orice as spune,orice as face,nimeni nu m-ar judeca.Sunt bolnav.Foarte bolnav...M-am imbolnavit singur.Sau m-am imbolnavit de singuratate?Nu am pe nimeni,sunt doar eu si vantul.Uneori ni se alatura si cerul,in noptile in care este gol,fara stele.N-am iubit niciodata,nu stiu ce este iubirea,nu-mi pot imagina...N-am reusit sa vorbesc vreodata cu o fata,n-am reusit sa zambesc.De cand am devenit constient,ma zbat sa constientizez de ce exist.Cine si ce sunt eu?De unde am aparut si ce fac eu aici?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu